Моят списък с блогове

събота, 4 февруари 2017 г.

10 неща, без които не мога

Здравейте!
Приех с удоволствие поканата на Стела Павлова: https://spavlova.com/ да се включа в  споделянето на 10-тте неща, без които не мога! 
След като прочетох публикациите и на други любими блогърки, установих, че повечето любими нещица, без които не можем са по-скоро свързани с грижа за красотата и комфорта, но ми е много интересно, на какво мнение е мъжката аудитория по въпроса?!  :) 
Ето го и моят Топ 10 на нещата, без които не мога:
1.Телефон - За къде без телефон в днешно време?!  Не мога да си представя животът без наличието на това прекрасно устройство!!! В повечето случаи, вместо компютър използвам предимно телефон, който ми служи вярно за чести комуникации, интернет, филми, музики и какво ли още не.
2.Книги - обожавам да чета книги, когато имам възможност! Най-обичам да разтоварвам по този начин, преоткривайки нови вълшебни светове, които ме спасяват от понякога сивото ежедневие. 
3.Парфюми - Обичам да използвам хубави и качествени парфюми, които оставят траен отблясък и носят божествено ухание и нежни емоции . 
4. Дезодорант против изпотяване - Немислимо е без този продукт. Най-хубаво е да миришеш на чисто и свежо!
5. Пинсета/епилатор/ - Мустаци и брадаци, о-о, НЕ, благодаря! :D
6.Гримове - Скоро се бях замислила, че откакто ползвам гримове (от доста години), никога не съм си позволявала 
да излизам без наличието им на лицето ми. Може да си сложа лек  макиаж , но гледам винаги да присъства в "менюто". :D За мен гримът е средство за подчертаване на красивите черти на лицето, стига да е употребен уморено и разумно! И все пак употребата на грим е въпрос на предпочитания, като държа да отбележа, че гореописаното си е само мое, лично мнение! 
7.Автоматична четка за почистване на лице - откакто използвам такава четка, кожата на лицето ми е изключително благодарна! 
8.Автоматична четка за почистване на зъби + паста за зъби -  В близкото бъдеще ще направя ревю на една нова придобивка - Oral B Genius Pro 9000. Невероятна четка за зъби, която ги  почиства до 100%. Смея да твърдя, че е на светлинни години по ефективност и прецизност спрямо обикновената четка за зъби! 
9.Кремове за лице - никога не пропускам тяхната употреба - сутрин и вечер. 
10.Носни кърпички - нещо необходимо, което използвам почти всеки ден. Не мога да си представя липсата им в чантата ми и в ежедневието като цяло.

Това бяха едни от най-важните неща, без които не мога, те ме допълват и правят денят ми завършен!
Надявам се да ви е било интересно написаното от мен.
Ще се радвам, ако някой сподели своят топ 10 в коментарите под статията. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар