Моят списък с блогове

сряда, 18 януари 2017 г.

Перфектната грижа за проблемна кожа с Bioderma Sebium

Представям ви перфектната комбинация за проблемна и акнеична кожа на Bioderma от серията Sebium. Благодарение на нея успях да се справя с един от основните си кожни проблеми. Нека първо резгледаме основните характеристики на двата продукта:


Bioderma Mat Control е крем, контролиращ омазняването на кожата на лицето, подходящ за комбинирана до мазна чувствителна кожа, с осем часов матиращ ефект. Текстурата на крема е лека и немазна, осигуряваща нужната хидратация на кожата. Кремът мирише приятно и наистина отговори на моите очаквания. Останах приятно изненадана от крайният резултат - видимо намалено лъщене на кожата. Пробвала съм много други марки матиращи кремове за лице, но смея да твърдя, че за мен Bioderma Mat Control имаше най-силно изявен ефект. Моята оценка е 8 от 10 точки. 

Вторият продукт - Bioderma Serum е реновиращ серум за успокояване и почистване на комбинирана и мазна кожа, съпроводена с несъвършенства. Неговата грижа е насочена към коригиране на съществуващите несъвършенства и тяхното пълно отстраняване. Серумът е с лека и немазна гелообразна консистенция без изявен аромат. Ползите от този серум надминаха всичките ми очаквания. След приблизително двумесечна употреба, тормозещите ме пъпки изчезнаха на 90%. Останалите 10% се проявяват в определени месечни периоди, които не мога да избегна :) Тогава поставям малко повече серум върху новопоявилите се една - две пъпки, който веднага започва да ги изсушава и до два-три дни те изчезват. Дълги години търсех правилният продукт за справяне с несъвършенствата по кожата ми и Bioderma Sebium предостави решение на моя проблем. Оценката ми е 10 от 10 точки.

Двата продукта се комбинират чудесно, силно препоръчвам. В аптеките се предлагат предимно в комплект на цена около 30-35лв.


Напомням, че при силно изявени кожни проблеми е желателна консултация с дерматолог!

Няма коментари:

Публикуване на коментар