Моят списък с блогове

четвъртък, 19 януари 2017 г.

Добре дошли!

Здравейте приятели! Днес е официалното стартиране на моя блог, приветствам ви с Добре дошли и ви предлагам едно виртуално приятелство, изпълнено с много позитивно настроение!

Представям ви моят личен блог, в който смятам да публикувам всичко свързано с предпочитанията ми за козметика, да ви покажа личният си фотографски поглед върху света, както и да споделя с вас всички онези малки нещица от живота, които ме вълнуват.


На 28 години съм и живея в гр.Бургас. По професия съм счетоводител. Хобитата ми са свързани с фотографията, книгите, пътешествията и блогърството. Надявам се всеки, постетил блога ми да открие по нещо интересно и за себе си.

Обичам да изпробвам разнообразна козметика и да откривам по нещо ново, интересно и полезно за употреба. 

За контакт с мен - miroslava.bs@abv.bg 


Мирослава

Няма коментари:

Публикуване на коментар